Mitsubishi Pajero V80 3.2 DiD, 7 míst, odpočet DPH

Sem pište vše co prodáváte. Automaticky se mažou příspěvky starší víc než 60 dní !!!
Pravidla fóra
Pokud zde chcete mit firemní inzerát je nutné na úvodní stranu vašich stránek umístit odkaz na náš web, jinak bude inzerát smazán.

Kód: Vybrat vše

<a href='http://www.mitsubishi-forum.cz' title='Mitsubishi, Forum, Club'>Mitsubishi Forum</a>
Odpovědět
ElPajo
Příspěvky: 1
Registrován: pát 12. zář 2025 10:48:43

Mitsubishi Pajero V80 3.2 DiD, 7 míst, odpočet DPH

Příspěvek od ElPajo »

Ahoj,
Nabízím k prodeji vozidlo Mitsubishi Pajero V80 3.2 DiD.

Rok výroby - 2011
VIN: JMBLYV98WCJ401428
Motor/výkon - 4M41, 147 kW (197 hp)
Barva - šedá metalíza "dark grey" 80/U19
Počet míst k sezení - 7
Nájezd: 370xxx km
Platnost STK: 04/12/2025

Plusy:
- auto ve velmi zachovalém stavu
- podvozek + dutiny pravidelně ošetřovány voskem
- vozidlo nikdy nebylo v jiném, než autorizovaném servisu, servisní knížka k dispozici a stále vedena a doplňována
- v interiéru vše funguje (okýnka, podsvětlení čudlíčků, ohřev sedaček)
- auto nebylo napadeno kutilem ani nebyly provedeny offroad úpravy, žádný tuning, nic
- dodáno LED svícení
- v roce 2023 renovace předních světlometů od svitlip.cz a přestavba na BiLed technologií.
- byť je vozidlo vybaveno tažným, řidič neměl BE, tudíž se táhla asi tak 5x 750 kg kára. Toť vše.
- v terénu jeto minimálně, režimy HLC a LLC pravděpodobně nikdy nevyužity, stejně tak uzávěrka diffu.

Mínusy:
- drolí se koženka na volantu (proto ten ohyzdný potah, ale lepší, než mít po každé jízdě černé ruce)
- (pr)ošlapaná opěrka na levou nohu
- zadní lemy se už budou hlásit o pozornost
na 5. dveřích 2 místa, kde to začíná lehce kvést
- hučí zadní diferenciál (ale můžou to být i gumy?)
- pneu tak na dojetí
- opotřebovaný sedák sedačky řidiče z levé strany (od nasedání).
- A/C funguje jen v předu (řidič+spolujezdec) - okruhy dozadu zaslepeny, unikalo chladivo a oprava byla nerentabilní


Servisní informace:
- striktně dodržován servisní plán dle výrobce
- před výměnou oleje dekarbonizační proplach, do nového "zlepšovák"
- 2x preventivně měněna vodící lišta pro řetěz + napínací kladky
- olej v A/t, rozvodovce, diffech vždy po 90.000-105.000, jak to vyšlo na servisní prohlídku.
- nástřik podvozku + dutin každé dva roky
- 09/2025 - výměna zkorodovaných podélných táhel zadní nápravy + nádrže na naftu (akce za 50.000 CZK)
- před 2 lety manuální dekarbonizace sání
- před 2 lety výměna držáku krytu zadní rezervy (takový drátěný koš) + jeho ošetření nástřikem na podvozky, aby vydržel.
- na motoru ani převodovce se nic neřešilo, vstřiky orig, čerpadlo orig, startér, alternátor, chladič, prostě všechno původní a funkční.


Auto je v 97% orig stavu - změna je pouze doplnění LED denního svícení do mlhovek, přestavba hlavních světlometů na BiLed a výměna orig rádia za DIN2 Macrom s Apple CarPlay (kabel nebo bezdrát), DAB rádiem a samozřejmě HF.

Troufnu si tvrdit, že na svůj věk je to auto v extrémně dobrém stavu.

A proč ho prodáváme? Za poslední dvě servisní prohlídky byl nájezd mezi nimi cca 5.000 km. Auto stojí víc v garáži, než jezdí.

Myslím, že by to byl slušný základ pro expediční speciál na výlety.

Cena k jednání, včetně DPH, auto je odpočtové.

Odpovědět